RepMan Gündem 2023

REPMAN 2021 forum teması olarak karşımıza “güven” kavramı çıktı. İtibarın çıktısı olan “güven” ile ilgili sıkıntılarımız var. Özellikle enformayon teknolojilerinin her bir yanımızı kuşattığı dünyamızda kime neden güvenelim sorusu sürekli zihnimizi meşgul ediyor.

Teknoloji dünyasında dezenfarmasyonun hayatı şekillendirdiği bir ortamda “güvenebilmenin” ne kadar önemli bir unsur olduğunu tekrar keşfettik. Ünlüler, fenomenler, “influencer” lar “güven pazarının” yeni olmasa bile öne çıkan oyuncuları oldular.

İlişkilerimizin içinde olduğu kadar kurumlarla da “güven” yolculuğu yapmak istiyoruz? Ama nasıl?

Güvenebilmek “hangi vaz geçişlerle” mümkün olabiliyor? Liderlerin güveni yönetmek konusundaki rolleri ne? Kırılan, hasar gören güveni onarmak mümkün mü? Kurumların toplumla olan güven köprüsünün kırılganlığının sinyalleri var mı?

Bütün bu soruları ve daha fazlasını REPMAN FORUM 2021’de konuşacağız. Konuyla ilgili yapılmış RESPECT araştırmasının sonuçlarını paylaşacağız.

Danışma Kurulu üyelerimizden Prof. Dr. Haluk Gürgen’ in moderasyonunda kurumsal destekçilerimiz ve ilgili sivil toplum kuruluşlarının temsilcilerinin katılımı ile REPMAN GÜNDEM toplantısı gerçekleştirilecektir.

Hesap verebilirlik kurum itibarının kapısını aralayabilir mi? Hesap verebilirlik uygulamaları itibar risklerini azaltır mı? Krizler hesap verebilirlik anlayışında neleri değiştirebiliyor? Krizlerin içindeki hesap verebilirlik iletişimi nasıl yönetilmeli? Dozu iyi ayarlanmamış şeffaflık krizlere davet olur mu? Bütün bu soruların cevapları değerlendirildiğinde hesap verebilirlik iletişiminde sivil toplumun etkisi ve rolü nedir?

Paydaşlar özelinde (tüketiciler, tedarikçiler, yatırımcılar, kamu kurum yöneticileri, müşteriler, yerel halk ve toplum genelinde) hesap verebilirlik beklentileri nerelerde yoğunlaşıyor? İletişim bu anlamda nasıl yönetiliyor?

Hesap verebilirlikten ne anlamalıyız? Hesap verebilirliğin iletişiminden ne anlamalıyız? Şeffaflıktan ne anlamalıyız?

Şeffaflık ve hesap verebilirlik performansının “etik” ile ilişkisi nasıl sorgulanmalı?

Şeffaflık ve hesap verebilirlik kurum itibarının kapısını aralayabilir mi? Hesap verebilirlik uygulamaları itibar risklerini azaltır mı? Krizler hesap verebilirlik anlayışında neleri değiştirebiliyor? Krizlerin içindeki hesap verebilirlik iletişimi nasıl yönetilmeli? Dozu iyi ayarlanmamış şeffaflık krizlere davet olur mu?

Paydaşlar özelinde (tüketiciler, tedarikçiler, yatırımcılar, kamu kurum yöneticileri, müşteriler, yerel halk ve toplum genelinde) şeffaflık ve hesap verebilirlik beklentileri nerelerde yoğunlaşıyor? İletişim bu anlamda nasıl yönetiliyor? Hesap verebilirliğin; etik ve adil olmak, sorumlu ve şeffaf olmakla ilişkisi nasıl sorgulanmalı? İletişim yönetiminde nelere dikkat edilmeli.

İş dünyası hesap verebilirlik iletişimini nasıl yapıyor? Şeffaflık iletişimi yapıyor mu/kaçıyor mu? İletişim profesyonellerinin gündeminde şeffaflık ve hesap verebilirlik iletişimi nerede duruyor?

Beyin Fırtınası danışma kurulu üyelerimizden Dr. Sertaç Doğanay moderasyonunda yönetilecektir.
Cevapla
Event Details
Sponsors